Nuffnang

Thursday, July 29, 2010

SEK. MEN. DATO ESA, BATU PAHAT






Tadi petang macam biasalah kita siapkan projek Schollars Inn. Dalam menyiapkan proses editing dalam bilik mesyuarat kita sebenarnya menunggu lawatan pelajar-pelajar serta guru dari Sek. Men. Keb Dato Esa, Batu Pahat. Lagi pun giliran tugas kita petang ni untuk buat taklimat.

Mereka sampai jam 3.20ptg jadinya kita pun goreng keuteow, tambah kerang, sawi dan macam perisa kat dorang....hehehe. Betul la kena bagi maklumat berkaitan PSZ yang baik-baik belaka...tambah lagi benar-benar belaka...bweekk!
Cikgu yang mengiring hanya 2 orang. Cikgu cukup memuji sistem, perkhidmatan dan suasana PSZ. Dalam hati kita cikgu nih cakap ikhlas ke tak? hehehe. Tapi hati kita tetap kembang semangkujk bila orang puji...hehehe. Cikgu tu tak tau orang yang bagi taklimat tu hatinya macam taman, tu pasal dia kata PSZ ni terbaik...hehehe.

Ya! ampun ya cikgu kita gurau je.
Seronok cikgu dan pelajar dapat cenderahati dari PSZ. Dulu zaman kita sekolah takde dapat semua tu, apatah lagi nak dapat pergi lawatan ke IPTA. Jangan harap!

Apa pun tima kasih untuk Sekolah Men. Keb Dato Esa, Batu Pahat kerana sudi datang dan mendengar taklimat kita. Jumpa lagi...daaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment