Nuffnang

Monday, August 9, 2010

PADAMU KU BERSUJUD

Salam buat blogger semua.

Blog kita sudah ada peningkatan lagi. Kita letak lagu 'Padamu Ku Bersujud'. Kita suka sangat lagu Afghan ni. Setiap malam bila nak menaip blog lagu ni jadi teman kita. Best tak dengar lagu ni?

Satu lagi lagu ni lebih kepada ketuhanan. I mean apa jua yang kita lakukan dalam kehidupan harian jangan sesekali lupa padaNya.

" Ya Allah! permudahkan urusan kami, ringankanlah beban kami, jayakan perancangan kami, ajarilah kami, kuatkan semangat kami, perteguhkanlah kedudukan kami, luruskanlah perjalanan kami, mantapkan ukhwah kami, lindungilah kami, kasihanilah kami, murahkanlah rezeki kami dan makbulkan doa kami. Amin! "

Hope hari ini lebih baik dari semalam, barangkali itulah rasionalnya menjelang Ramadhan serta membuat azam baru, penulisan baru dan berdoa supaya sentiasa sejahtera selalu hendakNya.

4 comments:

  1. Best lagu ni.... saya pun suka! Tapi saya kenal penyanyinye berbanding lagu, sebab dulu saya ada tengok Anugerah Planet Muzik yang diadakan di Indonesia. Saya suka tengok muka Afgan ni sebab lesung pipit dia cantik! Rupanye lagu nie dia nyanyi, lagi le sya tambah suke, lagu ni pun sesuai dengan latar cerita Janji Kekasih yang sedang bersiaran di TV3 ......

    ReplyDelete
  2. Jom la masukkan lagu dlm blog. Actually blog ni tmpt luahan hati sy. Best kan ada blog...hi3

    ReplyDelete
  3. akak sy pun memang suker giler lagu...selalu dgr ....blh nangis ooooo....like alottt...kak

    ReplyDelete
  4. Senorita SIT : Lagu ni ada feel dan berunsur ketuhanan....maknanya kena rajin masuk blog akk sbb nk dgr lagu ni...hehehe

    Tq my dear masuk sini....slmt bpuasa ya...!!!!

    ReplyDelete