Nuffnang

Tuesday, April 26, 2011

1000 SATU MACAM PERANGAI MANUSIA

Baru kejap kita login facebook. Emm..hamba Allah mana yang hantar msg sebegi rupa. Letih mak! Bagi kita msg sebegini ignore je dan perlu berhati-hati. Biasanya orang sebegini yang ambil kesempatan atau perangkap. So berhati-hatilah ya!

Boleh baca di sini " Assalamualaikum, saya tahu awak akan terkejut apabila menerima message saya, bagus untuk mendapat kawan dari seluruh dunia, saya sudah belajar bahasa awak selama 1 tahun lebih sekarang, saya bangga kerana saya dapat menulis, tetapi saya tidak fasih bercakap, saya harap jika awak tidak kisah untuk ceritakan sedikit sebanyak tentang diri awak, supaya kita boleh gunakan peluang tersebut untuk lebih mengenali diri masing-masing. Apa pun yang awak ingin tahu tentang saya, silakan bertanya dan saya ada disini untuk membalasnya. Satu perkara lagi, nama saya adalah Kamal Hashim, Ireland. Jaga diri, mudahan Allah sentiasa bersama awak. "

Seribu satu macam perangai dan helah manusia sekarang ni. Tak koser mak!

4 comments:

  1. Salam kak ct, alahai rindunya kat page ni. Blog ella kena serang virus. link ke blog akak pun dah hilang, sib baik boleh jejak balik. akak sehattt?

    ReplyDelete
  2. kakchik@ella : patut la ko mcm senyap je..xpe buat lagi...muachhhss cayang kamooo...:)

    ReplyDelete
  3. aku pon ada dpt mesej pelik...waaaaa lelaki mat saleh tuh...nama gary... single ada anak sorg. romantik dll yg baik konon. yg paling pelik nak ada hubungan serius dan ajak aku kawin...nak mampos ke hapaaa!!!!!

    ReplyDelete
  4. ita@cherul : tu jantan gersang...hahaha

    ReplyDelete