Nuffnang

Monday, April 25, 2011

CIKGU SHIDA


Siapa Cikgu Shida? Cikgu Shida yang jadi fenomena dan semakin hangat mengenai dirinya serta terpapar di dada akhbar minggu lepas. Ramai yang suka video video Cikgu Shida di You Tube, kali pertama saya tengok video terbaru Kalau Berpacaran yang di miming kan oleh Cikgu Shida memang lawak. Patutle orang asyik cerita pasal cikgu Shida.

Betui ke dia cikgu? Dalam fikiran kita pada mulanya mungkin dia ialah cikgu muzik atau dia memang minat bab bab muzik dan persembahan. Rasanya tekaan saya tepat, kalau tengok dalam Facebook Cikgu Shida perempuan asli you. No auww! auww!...hehehe

Apa-apa pun, Cikgu Shida memang kreatif , boleh tengok video video miming dia kat You Tube . Ada ramai orang suka dan ada jugak orang tak suka, orang nak tau sapa cikgu shida sebenarnya, kita pun dah mula seronok tengok video video dia.

Ada jugak yang tak suka Cikgu Shida buat video sebab depa kata memalukan cikgu cikgu dan profession perguruan, depends pada masing-masinglah. Bagi kita itu kelebihan dia.

Video video dia takda le menjolok mata atau tak senonoh yang kita tengok la, dia cuma buat miming je. Boleh nampak dia memang kreatif dan pandai buat orang terhibur, anak anak murid dia mesti sayang dan suka kat dia.

2 comments:

  1. masih x nmpak ke aurat dlm vid 2?
    boleh jelaskan ape hukumnye brpkaian sprti lelaki sehingge ade org x dapat bezekan antra lelaki dan perempuan? ape hukumnye mmbuat org ketawa terbahak2??? len r klu wat lwk untuk mnympaikan ilmu... nie vid xde faedah... len la untuk tatapan sndri....

    ReplyDelete
  2. Anonymous : masing2 punya penerimaan...

    ReplyDelete