Nuffnang

Wednesday, April 13, 2011

KATE MAKIN KURUS


Kate Middleton tampil lebih langsing daripada sebelumnya semalam - dia mengakui dia diselubungi kegelisahan sebelum majlis perkahwinannya berlangsung.

Bakal anggota diraja itu mengejutkan khalayak ramai dengan tubuh rampingnya ketika dia dan Putera William muncul buat kali terakhir bersama sebelum hari perkahwinan mereka. Pasangan itu mengunjungi Darwen, Lancashire untuk melancarkan pembukaan sekolah sebelum melawat pusat sukan dekat Blackburn.

Sebagaimana bakal pengantin lain, Kate kelihatan langsing dan sesuai untuk gambar perkahwinan kelak. Penduduk, Sue Blair, 32, berkata: “Dia amat, amat cantik tetapi jelas berat badannya menyusut.

“Saya tidak salahkan dia - saya juga tidak makan roti selama enam minggu sebelum hari perkahwinan saya.” Amanda Wood, 46, bertanya kepada Kate adakah dia gementar pada detik-detik akhir ini.

Bakal puteri itu menjawab: “Ya, sudah tentu.” Bagaimanapun, William, 28, cuba menenangkan kebimbangan tunangnya itu ketika memberi ucapan di Akademi Komuniti Darwen Aldridge. Dia memberitahu hadirin: “Saya tahu saya memang bertuah. Saya mempunyai sokongan keluarga dan rakan, saya lakukan kerja yang saya suka - dan saya juga mempunyai Catherine.” Beratus-ratus orang meredah hujan untuk menghadiri acara itu - di mana Kate memakai sut biru yang berpadanan dengan cincin tunangnya.

Selepas melancarkan pembukaan sekolah berkenaan, pasangan itu menuju ke pusat sukan Witton Country Park.

Sumber : Hmetro

4 comments:

  1. gadisBunga : mmg bertuah...ngeee

    ReplyDelete
  2. Bertuah memang bertuah....jgn jadi macam diana dah le, bak kata org habis madu sepah dibuang, tapi duit masyukkk...

    ReplyDelete