Nuffnang

Monday, February 27, 2012

OWHH! SUNYINYA





Esok hari isnin, kita dapat rasakan department ABC tempat kita bertugas mesti sunyi sepi dengan bertambah kurangnya staf. Pagi tadi 2 orang telah pun berangkat menunaikan umrah, hari jumaat sorang dah cuti bersalin dan akhir bulan sorang lagi cuti tanpa gaji mengikut suami yang cuti belajar di Amsterdam.

Actually, Amsterdam adalah negara yang menjadi impian kita. Syyyy! Nak cite sikit, nak pacak kat area kincir angin tuhtuhtuh. Nak jadi model susu cap jonjong...hahaha. Insyallah suatu hari kalau sihat ada rezekinya kita nak kesana. Doa2kan kita ya :)







Minggu depan sebelah kanan kita kosong tanpa penghuni. Hantu kak Limah kot yang temankan kita...hihihi.

Huwaaa! Sedihnya, dah tak ada orang nak kacau2 kita. 3 tahun bukan jangkamasa yang sekejap. Dah tak ada orang nak share cerita peribadi dan sebagainya. Kita tempat mereka meluahkan cerita dari cerita kerja sampailah peribadi. Sebagai kakak kita sekadar pendengar yang baik, kalau perlu nasihat kita bagi nasihat dan pandangan.


Apa pun untuk kebaikan bersama, buatlah sesuatu yang boleh mendatangkan kebaikan dan kerukunan rumahtangga. Kita hanya mampu mendokan yang terbaik untuk kawan2.

Untuk kawan2 semua kita nak cakap, rindunya untuk semua. Apapun jauh dimata dekat di hatikan, bila ada masa terluang bolehlah jumpa di fb dan blog. Kitakan semua ada blog, kata sharing is caring...huhuhu


No comments:

Post a Comment