Nuffnang

Monday, September 28, 2009

PREDNISOLONE


Dah 8 hari amik prenidsolone untuk persediaan pembedahan tapi pagi ini paling rasa lalok, mungkin beberapa hari yang lepas ambil boleh rehat di rumah tapi pagi ini saya dah memulakan rutin kerja semula selepas beberapa hari cuti raya.

Rasa tak tentu hala dibuatnya, nak muntah, mual, tangan mula kebas-kebas. Pergi Pusat Kesihatan UTM untuk ambil ujian darah yang HSA suruh untuk persediaan pembedahan. Sementara menunggu result darah siap baring di wad Pusat Kesihatan UTM. Dr Hanan bagi cuti sakit untuk rehat di rumah.

Sampai rumah terima mesej Lela, baiknya dia siap offer nak bantu tapi saya dah sampai rumah. Terima kasih dik! kerana memahami.

Masuk rumah terus ke dapur untuk minum air. Rasa diri ini macam dah duduk atas kerusi tetiba terduduk atas lantai. Masuk tandas buka paip tapi paip shower yaang saya pusing, tersembur air shower. Basah dah baju dan tudung. Nampak sangat saya tak stabil...ehehe. Tinggi juga dos prenidsolone yang saya ambil sampai 20mg.

Bila bercakap pun macam tak lepas je, boleh pikir-pikir cakap apa tadi ya...hehehe. Macam ini agaknya mat/minah gian bila dalam pengaruh dadah.

No comments:

Post a Comment