Monday, December 28, 2009

TANJUNG PIAI RESORT







Memandangkan cuti hari krismas jatuh pada hari jumaat jadi saya cuti selama 3 hari termasuk sabtu dan ahad. Apa lagi tempah la chalet kat Tanjung Piai. Memang cantik view di sana sebab kita macam berada di atas kapal memandangkan chalet yang kita duduk di atas permukaan laut.

Seronok boleh tengok matahari terbenam, kerlipan lampu pada waktu malam dan kaki pancing yang sibuk memancing.

Chalet pun murah je dalam Rm126.00 siap dengan alat penghawa dingin serta disediakan breakfast.

5 comments:

  1. bestnyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bwat pe kat situ??????




    -nana-

    ReplyDelete
  2. Chalet atas air.... Wow bestnya..
    Harap2 tak kena tsunami..

    ReplyDelete
  3. Anonymous..
    Kita bercoti laaaa


    Az..
    Errrmm..x sayang molot??Insyallah tujuan yg baik allah lindungkan kita...

    ReplyDelete
  4. boleh tk sy dptkn no fon tpt akak bercuti tuh....

    ReplyDelete
  5. Boleh tak bagi saya no fon chalet ni.saya pun nak ke sana...sedang mencari-cari chalet ni....call or sms saya 016-9121465..Tq.

    ReplyDelete