Nuffnang

Tuesday, January 19, 2010

AMINUDDIN BAKI

Memandangkan saya ni terlibat dengan Schollar Inn, UTM jadi tengah pening-pening lalat mencari bahan rujukan untuk Aminuddin Baki. Memang dalam intenet dan bahan bacaan boleh cari tapi masih belum lengkap. Masalanya sekarang nama ibu Aminuddin Baki saya tak dapat nak cari kat mana ya?

Waaaa! tambah pening mokcik, memang tak lengkap lagi nampak gayanya biodata Aminuddin Baki ni.

Tolongggg kami bantu kami, mana nak dapat bahan rujukan lagi...huhuhu

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum Puan,


    Saya terjumpa blog puan ketika saya mencari maklumat mengenai Aminuddin Baki. Insya Allah saya sudah jumpa nama ibu beliau. Cuma saya perlukan pengesahan mengenai bapanya. Siapakah nama penuh bapa beliau. Sekiranya sama dengan apa yang saya ada, ini bermakna nama ibunya memang betul dengan apa yang telah saya temui.



    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete