Nuffnang

Wednesday, June 30, 2010

MELUKUT DI TEPIAN GANTANG

Erkkk..! Alhamdulilah selesai sudah kita berpuasa sunat Rejab untuk hari ni. Makanan kesemuanya sponsor. Kira hari dapur tidak berasap ya saudara/saudari...hehehe. Incik asben kita belikan kari kepala ikan. Mak oiiii! besonya kepala ikan dah macam kepala ikan jaws...hehehe. Jaws pun jossssssssss la janji boleh makan...hehehe. Tima kasih incik asben. Cukup-cukup la asyik belikan kari kepala ikan, kita dah mabuk dibuatnya. Tamoooo! Dah muak!


Manakala sambal tumis telur dan meehon di sumbangkan oleh PSZ Catering...hehehe. Hasil penat kawan-kawan kita yang gi fire drill. Actually kita sendiri tak sure la terlibat atau pun tak sebab emel tak boleh nak buka hari ni. Jadi ramai yang tak hadir untuk mengikuti taklimat tersebut. Peliknya masa makan ramai yang hadir bagaikan 'melukut di tepian gantang'....hahaha. Termasuklah kita dengan tupperwarenya....hehehe



Selesai je berbuka terus kita naik tingkaat atas untuk bersolat maghrib dan terus baca Surah Yassin. Ingat lepas ni nak baca buku. Takde moodlah nak menonton tv.

No comments:

Post a Comment