Nuffnang

Thursday, October 21, 2010

EKSTRAK ROS CERAK KULIT

Ramai wanita yang inginkan kulit cerah berseri, halus dan tiada sebarang cela. Bagaimanapun dengan keadaan iklim negara Asia yang panas terik, ia mencetuskan penghasilan melanin dalam kuantiti yang banyak. Ini seterusnya menyumbang kepada perubahan warna pada kulit seperti kuning langsat atau keperangan.

Malah, ia faktor utama berlakunya perubahan warna atau tompok hitam pada kulit terutama di kalangan orang Asia hinggakan kulit mudah kelihatan tidak sekata. Oleh itu, bagi masyarakat Asia, antara kaedah untuk menyerlahkan kecantikan kulit adalah dengan menghalang pendedahan berterusan kepada gelombang sinar ultra ungu (UV) matahari yang merangsang penghasilan melanin.

Justeru, pemakaian produk penjagaan kulit memang digalakkan dan antara pilihan kini ialah Sofkin. Rangkaian produk pencerahan kulit terbaru itu dirumus khas untuk kulit Asia yang membantu untuk menyerlahkan kulit lebih cerah dan halus dalam masa tujuh hari penggunaannya. Ia diperkaya dengan vitamin C dan E, likoris serta ekstrak ros yang dapat membantu untuk melindungi kulit wajah daripada sinaran UV.

Selain itu, ia membantu untuk mencegah penghasilan melanin, mencerah dan meratakan ton kulit, mengekalkan kelembutan kulit serta sesuai untuk semua jenis kulit. Produk penjagaan kulit terbabit boleh didapati di pasar raya besar seperti Jusco, Carrefour, Giant, The Store, Billion, Bintang, rangkaian farmasi Caring dan farmasi utama seluruh negara.

Sumber : Hmetro.


No comments:

Post a Comment