Nuffnang

Sunday, October 24, 2010

EYOOOO! EYOOOO!

Eyooooo....versi pelat tadi kita dengar sorang baby tu main hp ayah dia, masa kita tunggu anak bujang kita turun dari hostel...hehehe. Soka hati kita je! Eyooooo, eyoooo blogger semua...blewkkk!

I'm come back! Adalah dalam 1 jam kita sembang-sembang dengan anak bujang. Takmo kaco sangat masa rehat dia. Lagi pun pagi tadi dia ada kelas tambahan so tengahari ni bagi dia tido jap. Malam kang dia nak study lagi, minggu ni sibuk dengan exam. Mudah-mudahan anak kita berjaya dalam akademik, hope ikut jejak kakak dia. Insyallah!


Hah! Ko, tekezut badak anak bujang tengok kita bawak makanan sampai 2 plastik...hi3. Siap cakap 'Banyaknya Bu'...ehehehe. Adalah lauk pauk tengahari kita masak, ole-ole dari pantai timur, roti, biskut dan air kegemaran dia. Lupa kita ada satu lagi makanan, tempeyek 1 plastik kita bagi dia, nak suruh kawan-kawan dia bagi perabis...hehehe. Kita selalu bawakan makanan lebih, suruh bagi kawan-kawan satu dorm makan. Kesiankan mana yang family jauh nun di utara dan timur tu. Sure sedih family jauh. Kita pun paham, penah duduk hostel dulu.

Macam balas dendam last week tak dapat masak untuk anak bujang kita.. Itulah masalah negara kalau ibu takde di rumah...hehehe. Baru kejap tukang masak bercoti sakan kat Terengganu..hehehe. Incik asben main beli je...hehehe

2 comments:

  1. betul tu kak, dulu masa dok asrama kalau ada parent kawan bawak makanan dan suruh makan ngan anak dia, memang seronok sangat. kadang2 bosan gak makan kat dewan makan. menu ulang 2 minggu sekali, kadang2 menu tu kita tak suka/tak makan.
    salam ziarah :-)
    http://azwanikhairul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Azwani : Tq masuk blog kita. call me kak CT ya. Kita ada pengalaman so gunakan yg ada.

    Akk pk ke arah kebaikan utk anak dan rakan2 dia. Dapat gak beramal, sedekah dan sebagainya. Insyallah...

    ceh mcm baik je akak...ekekeke

    ReplyDelete