Nuffnang

Thursday, October 7, 2010

MINGGU HADAPAN

Allah permudahkan urusan kita ke HSA tadi. Datang terus ke bangunan Poliklinik bahagian depan yang mengadap Laut. Kita tak perlu ambil nombor dan sebagainya, terus letak surat yang Pusat Kesihatan UTM beri semalam. Duduk baca paper, siap bawa 2 buah buku takut tunggu lama...hehehe

Adalah dalam 10 min menunggu, tiba-tiba seorang staff nurse panggil ajak duduk di kerusi yang jauh dari patient bagi tahu doktor Haliza pakar Endocrinology yang sepatut ambil kes kita sedang bercuti atas urusan peribadi selama seminggu. Jadinya kita akan di panggil bila-bila masa minggu hadapan. Waaa! Cuti lagi ni yg tak suka...

Ada hikmah sebenarnya dibawa ke minggu depan sebabnya Pusat Kesihatan UTM tengah menambah dos ubat kita sebanyak 2x ganda so hope sangat minggu hadapan atas izin Allah TSH kita back to normal. Mana tahukan?

Inikan kerja-kerja Allah Taala, segala keajaiban dariNya. Cuma kita sekarang ni rasa tulang-tulang kita sakit dan sesekali bila serangan sakit kepala sebelah kanan datang sampai terasa nak termuntah. Insyallah kita boleh kawal.

Memandangkan jam masih pukul 10.00++pg kami berdua terus ke Larkin breakfast. Lupa nak snap gambo masa breakfast. Kita makan gado-gado dan ubi rebus. Sedap U! Memandangkan Larkin dah dekat dengan Kg melayu, Majide, terus singgah ke rumah mak sedara. Kesian tengok pakcik kita abiskan sisa pencen di rumah, lagi pun dia dah tak berapa sihat.

Balik singgah Kipmart Tampoi beli anak ikan untuk makanan Chit & Chot (incik kaloi dan pn sri kaloi...hehehe), beli tudung pinky-pinky gitu ( ada orang sponsorkan pilihlah...hehehe), beli buah-buahan dan jangan tak tau kita tengok Naza Forte. Wooow! Tak beli pun, kita dengan incik asben gata-gatal coci mata. Release tension! Cukuplah apa yang ada sekarang. Alhamdulilah!

No comments:

Post a Comment