Nuffnang

Monday, October 4, 2010

PAGI ISNIN YANG MENCERIAKAN

Alhamdulilah masih di beri peluang untuk hidup, boleh makan minum seperti orang lain. Kita dah ready nak ke tempat kerja, ada masa lagi 15 min so sempat online. Posting entry kejap ya...hehehe

Malam tadi kita tido awal, badan memang penat sangat dari minggu lepas tido lewat 1.30++pg, mana dengan open house sana sini dan tetamu yang datang ke rumah. Alhamdulilah buat kita rasa seronok.

Semalam ramai yang datang adik beradik dan opismate sehinggalah ke petang, itu pun ada yang call kita tolak baik-baik suruh datang lain hari sebab nak hantar anak balik ke asrama. Kita masak nasi serai, kari ayam kerisik, udang, paceri nenas, rojak dan kastard milo.

Hantar anak terus balik kemas rumah, lipat kain dan terus tido. Sedar-sedar 5.30pg. Tido macam pengsan kita di buatnya. Alhamdulilah segar badan bila dah cukup tido.

Untuk kawan-kawan yang hendak ke tempat kerja pandu hati-hati di jalanraya dan selamat memulakan tugas untuk minggu ini. Bagi yang berpuasa selamat berpuasa, kita dah selesai berpuasa ingat nak puasa sunat tapi Jabatan ada buat jamuan raya so kita kena hormat juga.

Jangan mood ketat ya! Senyom Sokmo..

2 comments:

  1. Huyooo.... tajuk N3 nyeri sehhhhh .... macam cover story artis ler plak, huishhh, simpang malaikat 44!

    ReplyDelete
  2. inachomel : Hahaha...apa kita tulis ni...waaaaaaaaaaa!!

    ReplyDelete