Nuffnang

Friday, October 1, 2010

SALAM PAGI JUMAAT

Salam pagi jumaat semua. Masih di rumah, jap lagi dah nak bertolak ke pejabat. Pagi ni pergi keja cantik sikit. Sikit je tau kekununnya la...hahaha. Santik ke?

Hari ni ada jamuan hariraya Wangi ala yang mak datin, mak datin gitu...ahakkss. Tapi orang lain mak datin, kita ni pemerhati bebas je.

Oklah ya semua kawan moga pagi jumaat ni memberi keceriaan untuk kawan-kawan semua. Insyallah.

10 comments:

  1. salam CT,
    sy ni datuk, bole join ke....?

    tp datuk semula jadi ler (dah ade 2 org cucu)
    hehe

    ReplyDelete
  2. salam singgah.. wahh, nk g keje sempat blogging.. cangihhh...!

    ReplyDelete
  3. Cantik sikit jer? Alaaaa kasi lebih skit pun takpa, bleh gak jadi datin sekali hari ini. hehehehe

    Selamat berjamuan. Makan kenyang-kenyang tau, jangan sampai tumpah kat baju lak.

    ReplyDelete
  4. ecah..merangkap anak cik nan : Dah santik le r ni...ctrl ayu..hahaha. Jap lg nk kuar majlis start pkl 9pg

    ReplyDelete
  5. ybs : Ala tok, majlis ni utk kaum wanita je tp kalu atok nk dtg no hal pakai tudung

    ReplyDelete
  6. amboi kak ct....anggun gitu.. :D

    ReplyDelete
  7. miss cloudy: bukan ckp nak gi keja, dlm toilet pun nyempat...no hal...hahaha

    ReplyDelete
  8. azieazah : Selesai dh majlis...dh balik ni..tk tumpah pun ctrl ayu td...hahahha

    ReplyDelete
  9. gadisBunga : anggun xde, ayu ada...tu pun dh ctrl byk...hahaha

    ReplyDelete