Nuffnang

Friday, November 12, 2010

JIWA KACAU


Ni kita nak sembang sikit pasal Pn Sri Kaloi kita yang tengah jiwa kacau...hehehe. Tak tau kenapa, emosi tak menentu...hehehe. Dengan kita dan incik asben molek je, lemah lembut. Aaaaarrr! Jangan nampak kelibat anak dara kita, baru masuk pintu bilik je dia dah tak tentu hala. Di patuk-patuknya dinding kaca, pecah kang nak duduk mana? Nak masuk tasek bawah ke? Ehh! Jangan buat pasal ya Pn Sri Kaloi.

Kita pun perasan, benci giler dia dengan anak dara kita. Kadang-kadang sampai berkocak-kocak air dalam akurium tu, Kita gak kena mengelap air yang tumpah.

Bawa -bawa bertenang ya Pn Sri Kaloi. Nak makanan kita dah belikan, nak anak ikan kita belikan, rumah kotor kita cucikan. Dah cukup baik, kira layanan 1st class, kita ni nak mandi pun kena mandi sendiri tau...hehehe

Diam-diam ya, kita kan sayang Pn Sri Kaloi.

2 comments:

  1. dia nak kawan sorang, eh sekor! heheh

    ReplyDelete
  2. gadisBunga : Aah mcm org tu jgk...gi dating2,,,hi3

    ReplyDelete