Nuffnang

Sunday, November 21, 2010

JOM ISI


Assalamualaikum!

Jom isi borang Mesra Petronas, dah isi lom uol? Kita baru berkesempatan ni, terhegeh-hegeh. Malaslah nak mengisi kat pam minyak. Kalau pegi pam minyak atas tujuan isi minyak je tak suka lama-lama kat sana. Bau minyak busuk! hehehe

Kita nak mencuba je kot-kot jadi jutawan segera. Mana taukan rezeki masing-masing.

8 comments:

  1. Selamat mencuba. Mana tahu ada luck, ye tak?

    ReplyDelete
  2. salam:)
    bila dah jadi jutawan tuuu..jgn lupa diriku di sini...;)
    Good Luck!!!!:):)

    ReplyDelete
  3. cuba kak jgn tak cuba ... hehe ..

    ReplyDelete
  4. azieazah : Amin...yelah mana tau kan...kannnn...hi3

    ReplyDelete
  5. Pn Kartini : Amin, doakan kita ya...mudah2an kita dpt ekk...hi3

    ReplyDelete
  6. kakchik@ella : Nk mcubalah ni...nnt menang leh banje Ella..hahaha

    ReplyDelete
  7. Doa, jangan tak doa, mudah2an rezeki sangkut kat pengguna setia Petronas.
    Lagu kat blog akak ni sedap le, apa judul lagu ni ekk? Rasanye lagu ni nyanyian opick kan? Kita tonton cite Sebening Keringat ari tu, ada lagu ni, sedih woo ... nangis lagi! Kita ni memang kememei ....

    ReplyDelete
  8. inachomel : Betul lagu opick tajuknya Rapuh...doakan kita cepat sembuh ya...kadang2 rasa tersentuh bila sakit kawan2 sentiasa dekat, kita tak pernah rasa terasing...

    ReplyDelete