Nuffnang

Monday, November 1, 2010

MAAFKAN KITA

Nak mulakan macammana ya. Macam tak boleh nak pikir apa-apa sekarang. Kepala sakit sangat dah macam tak normal, mana dengan tulang-tulang kita sakit macam nak patah sana sini. Kita tarik diri dari permainan karem wakil jabatan last minit. Kita buat tindakan bersebab bukan suka-suka, memang cian sangat dengan jabatan kita yang tak cukup orang.

Hope ada orang ganti tempat kita. Memang rasa bersalah sangat tapi kita kena sayang diri sendiri. Dalam permainan orang boleh cari ganti tapi kalau kita dah koma, terlantar dekat hospital tak ada sapa nak ganti.

Kalau nak cite pada orang pun mereka tak akan paham, kita pun tak pernah buka mulut pasal tahap kesihatan kita. Pusat Kesihatan UTM pun dah refer semula kita ke HSA jadinya hopefully jabatan kita paham situasi kita sekarang ni. Mungkin mereka yang tahu serba sikit itu pun yang follow blog kita kan?

Kita punyalah rasa sakit macam tulang-tulang ni nak patah. Inikan lagi nak jentik buah karem? Memang tak berani. Tak pasal-pasal memang kita cari penyakit. Makin bertambah-tambah masalah. Tak nak!

4 comments:

  1. it's ok kak..replacement tlh dpt dicari..tc!

    ReplyDelete
  2. sz | m.s.s : tq doakan akk yg baik2...insyallah..

    ReplyDelete
  3. jaja shaliza : Tq cayang akk...stress sikit la, tk dapat nk bantu jabatan...mcm rasa sedih sikit la tk dapat nak bantu, tp apa pun kena sayang diri sendiri dulu.

    ReplyDelete