Nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

MAKAN -MAKAN DI HSI


Kita rasa bersyukur pihak HSI sentiasa memberi layanan yang cukup baik dari segi rawatan dari pihak doktor, layanan dari jururawat, tempat penginapan serta layanan dari waiter/waitress dari segi makanan.

Makan di sediakan sebanyak 4 kali sehari, sarapan pagi, makan tengahri, minum petang dan makan malam. Tekak orang sakit memang so kurang selera nak makan jadinya terbuang camtu je...hehehe

Kalau sarapan pagi siap dengan mee hoon soto, mee goreng, roti bakar dengan butter dan jem. Air minuman siap paket susu berkrim dan gula.

Tengahari kita boleh pilih bubur dan nasi. Lauk biasanya ikan yang jenis berisi seperti ikan merah atau bawal, ayam, sayur, desert dan buah.

Minum petang biasanya pengat pisang, labu, keledek, kuih lapis, kuih kusoi dan minuman bersusu.

Makan malam seperti makan tengahari. Kita lupa ada sekali tu dia siap bagi menu makan nasi minyak siap dengan badam, kismis dan gajus.

Ketua Pustakawan kita ada datang sekali ziarah kita, dengan rasa terkejut, siap kata cantiknya hospital ini mengalahkan perkhidmatan hospital pakar. Dia tanya kalau dah pencen masuk sini boleh tak? Kita jawab sekarang pun boleh janji dapat sokongan dari mana-mana doktor baru boleh masuk sini....hehehe

No comments:

Post a Comment