Nuffnang

Monday, February 21, 2011

DANGA CRUISE



Atas desakan masa buat kita agak terhad nak posting entry sekarang. Lagi pun sekarang malam dah masuk gym. Cian ko blog, agak terabai sikit.

Yes kita akui memang suka tengok cite Titanic, sajer je la. Bukan apa cite tu romantik. Seronokkan dapat duduk atas cruise dan bahagia dengan pasangan. Adakalanya bila free balik dari hantar anak di asrama, kita duduk sorang diri ngadap laut di Danga Bay rilekskan diri.


Tengok cruise yang bermandikan cahaya, seronoknya kalau dapat naik atas cruisekan. Makan atas restoran mewah tapi makanannya setahu kita tetap seperti restoran biasa, bezanya kita berada di atas kapal yang bergerak selam 2 jam sambil menikmati makanan. Seingat kita tahun bila ya kita satu family naik bot ronda Danga Bay. Lupa tahun bila ekk?

Inilah entry perasan pertama kita. Lantak lah, yang penting incik asben kita nak bawa pergi dinner dekat Danga cruise bersama 2 buah hati kita. Suka hati kitalah kan nak perasan merasan nih...lalalala

Kita nak dinner ala-ala Titanic dan berpeluang menjadi Marilyn Monroe dan incik asben persis Leonardo DiCaprio. Bajet jer...hehehe

No comments:

Post a Comment