Nuffnang

Monday, June 6, 2011

ROYAL CANIN

Oooooo...no..no..noooo mana mungkin untuk Nadim

Yezzaaa....aaaaaa ini baru betul

Sejak Nadim dalam peliharaan kita, pelbagai cara penjagaan dan pemakanan kita search dalam internet bagi tujuan menambah ilmu pengetahuan. Kita belum mahir lagi bab penjagaan yang sempurna.

Ada yang suggest kita bagi Royal Canin pada Nadim bagi tujuan tumbesaran yang sihat. Kita pun search, dapat-dapat Royal Canin gambar anjing...hehehe. Tak pasal-pasal ada kang si Nadim ni menyalak nanti...hehehe

Hah! dapat dah yang gambar kucing. Betullah ni agaknya. Ada sesiapa yang bela kucing tak kat sini? Pernah tak bagi kucing Royal Canin?

1 comment:

  1. aah, ni la royal canin tu..tp mahal sangat la wak, saya xmampu nk bg kucing sy mkn benda ni..kwn yg penah cuba kata bagus, bulu kucing xgugur, sisa kumbahan pun xbau lgsung..sesuai la kalo nk bela dalam tmpt tertutup esspecially dlm rumah..kalo nk try Science Diet pun bagus jugak wak.. bulu kucing tp bersih, sinar2 gitu..dgrnya sbb janung dia sihat (dr apa yg org kedai kucing kata la..) bila kucing sy makin besar dan saya dah makin xmampu nk bagi nafkah kat dia, sy bagi iams je..bagus jugak..sementara nak naik apartment rumah saya, berduyun duyun kucing2 liar ikot saya..spl bau dia menyelerakan kot..

    ReplyDelete