Nuffnang

Friday, July 22, 2011

INDAHNYA HIDUP


Ada beberapa orang yang bertanyakan perihal blog kita yang on-off sejak kebelakangan ini, di dalam hatiku berkata, Alhamdulilah..ada juga yang sudi membacanya!...huhuhu

Salam pagi jumaat, moga pagi ini membawa seribu kebaikan untuk semua juga seisi keluarga kita. Amin.

Alangkah indahnya hidup ini
sekiranya dapat meluangkan masa untuk membaca perkongsian di dalam blog ini. Cukup bertuah bila hidup dikelilingi dengan orang yang kita sayang, bila bangun pagi mereka semua ada didepan mata, dapat tengok muka mereka yang kita sayang, rasa bahagia sangat.

Tak semua orang dapat merasainya, kadangkala tak semua orang merasa bahagia dan ada yang tak reti menghargainya. Bagi kita semua yang ada hanya pinjaman semata-mata. Allah akan tarik sikit demi sedikit nikmat yang di beri untuk kita semua, tapi sayang kadangkala manusia cepat lalai dan mudah lupa diri.

Kita bersyukur sangat punya kasih sayang dari keluarga sendiri dan belah mentua. Mereka hadiahkan kasih sayang yang begitu melimpah ruah, juga punya kawan-kawan yang sentiasa mendampingi kita dalam apa jua keadaan. Kita bersyukur dengan nikmat yang ada ini.

Terima kasih Ya Allah engkau hadiahkan nikmat hidup ini dan terima kasih atas segalaNya. Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya - Surah Al Baqarah.

No comments:

Post a Comment