Nuffnang

Sunday, July 24, 2011

TUBUH JANDA DIJAMAH 2 LELAKI DALAM MYVI


Apa nak kata ya, macam2 perangai manusia ni. Dah tahu awak tu perempuan dan berstatus 'janda' lagi berani jalan tempat sunyi jam 4.00pg. Kalau dia pandai menjaga diri insyallah rasanya sukar untuk berlaku perkara yang tak diingini. Apa2 pun bacalah kat bawah tu.

Pengalaman hitam terpaksa ditempuh seorang janda apabila tubuhnya ‘dijamah’ dua lelaki di kawasan sunyi di Teluk Kumbar, awal pagi kelmarin.

Lebih menyedihkan, kejadian berlaku dalam kereta milik seorang daripada empat lelaki yang mulanya berniat menghantar mangsa pulang selepas keluar berhibur di sekitar Queensbay, dekat sini.

Dalam kejadian jam 4 pagi itu, mangsa berusia lewat 20-an keluar berhibur bersama empat rakan lelaki dan dia mengenali seorang daripada mereka.

Menurut sumber, semua mereka dalam keadaan mabuk dan mangsa dibawa kumpulan lelaki itu di sekitar kawasan sunyi, dipercayai tapak perkuburan Cina.

“Sebaik sampai, mangsa pada mulanya dirogol kenalan lelakinya dalam kereta Myvi milik lelaki terbabit.

“Wanita itu sekali lagi dipaksa mengadakan seks dengan seorang lagi lelaki dan ia juga berlaku dalam kenderaan terbabit,” katanya.

Menurutnya, mangsa yang tidak berpuas hati membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Barat Daya.

Timbalan Ketua Polis Barat Daya, Deputi Superintendan Lai Fah Hin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat mangsa.

“Setakat ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kes berkenaan dan seorang suspek berusia 20-an ditahan bagi membantu siasatan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya

2 comments:

  1. adessshh..
    yg janda pn satu, yg gi ikut kul 4pagi tu apekes...???
    dh taw kucing tu suke ikan, nape yg pi cari..
    aduhhhh..

    ReplyDelete
  2. ♥Leily|Ummi Alya Husna♥ : Ini ikan murah2 punya...lalalala

    ReplyDelete