Nuffnang

Wednesday, September 7, 2011

BERAYA DI SAWAH PADI


Salam untuk semua. Malam ini kita sempatkan diri untuk bersiaran untuk pembaca2 blog kita . Belum lewat lagi untuk wish Selamat Hari Raya bagi yang baru panaskan diri dengan blog masing2. Selamat kembali kedunia blog dengan entri2 menarik. Mesti masing2 nak posting entri rayakan? :)



Wah! Esok hari isnin makanya ramai yang hendak kembali bertugas. Ermm! Jangan malas2. Tanggungjawab perlu dilaksanakan dengan penuh amanah. Ceh! Bagusnya akak sorang nih...huhuhu

Mudah2an semua sihat dapat kembali menjalankan tugas dengan baik. Kita tak berapa nak sihat, selsema dan batuk. Mungkin cuaca yang agak panas ketika ini.



Yeayyy! Malam ini kita nak bawa semua pembaca2 blog kita turun sawah bendang. Boleh ke? Hah! Tak takut ke dengan lintah dan pacat. Ada berani? :)

Jom la datang sini, tak jauh pun dekat area Semerah, Batu Pahat Johor. Kawasan ini berhampiran dengan rumah ibu mentua kita. Seronokkan? Baru tunjuk sawah bendang, belum lagi perigi air panas tuh! Pasti teruja :)



Dalam suasana raya camni baik pergi bendang bagi turun sikit babat yang makin menebal tu...hehehe. Tak pun diri lama sikit bagi pecah lemak...hahaha. Yelah, Orang kampung mana ada masuk gym bagai.



Best wooo tempat ini. Masa kita lalu ada suara2 nakal dari anak bujang yang lalu di jalanraya mengusik kami sekeluarga bergambar. Peduli apakan? hehehe

Makanya dapat gak kita tepek dalam blog kesayanganku ini.


4 comments:

  1. salam lebaran, semoga bahagia beraya di kililingi sawah bendang.

    ReplyDelete
  2. wah posing tgh sawah tu.hee..dkt sini pn byk sawah tau akak :)

    ReplyDelete
  3. JahRera : Tkasih dan salam lebaran jgk dari akk sekeluarga :)

    ReplyDelete
  4. アヌム ちゃん : Mestilah posing2...hehehe. Yelah tu Japan ada sawah..kim salam kat petani..wakaka

    ReplyDelete