Nuffnang

Tuesday, September 27, 2011

BZ TAHAP DEWA


Salam akhir Syawal :)

Tiba2 nak update gamba nasi ayam bulan lepas yang kita masak. Ntah tak nyempat2 nak upload. Korang search je ya kalau nak cari resepi ayam bukan susah mana pun. Kita yang tak pakar langsung bab memasak pun boleh buat, mudah je!

Lately kita sekarang ni tersangat bz ni bukan main-main bz, ni betul-betul bz dari pukul 7.30 pagi make sure customer service untuk user berjalan lancar tanpa ada complain dari pelanggan...huhuhu.

Lepas tuh siapkan kerja2 hakiki dimeja sampai la pukul 1.00 tghari baru kita bangun. Kalaulah kerusi tu ada suara dah lama dia memekik suruh bangun sebab dah tak larat nak tampung kita duduk lama-lama.... hahaha




Berangan jap tengahari buta ni. Ingat balik nanti terus nak ke Jusco beli bahan2 untuk buat Carrot Cake. Buat Carrot Cake tapi boleh ke kita makan sorang2. Ooooohhh! Tak susah, opismate kita ramai boleh tapau untuk dorang.

Kalau ikutkan sepatutnya kita sekarang berada di Penang tapi nak buat camna, bukan rezeki kita...huhuhu. Tak sanggupnya sebab melibatkan cuti rehat kita yang panjang...huhuahua. Tak boleh, tak boleh, nanti akhir tahun kita nak pergi bercuti sekeluarga.

No comments:

Post a Comment