Nuffnang

Monday, September 5, 2011

NAK JUGA BERGAYA


Aisehhh! Dia pun nak bergaya juga. Tengok si Betty dengan rebennya. Dia ni kalau kita pakaikan reben diam je. Biasalah kalau dah spesis betina @ pompuan ni agaknya macam tuh...hehehe




Dah 2 jenis klip rambut kita belikan untuk si Betty ni. Kalau boleh cakap dah lama agaknya dia say 'TQ' kat kita...huhuhu. Inilah kucing kita yang nama Betty, usianya baru 37 hari tapi tomox ...hehehe



Tak sabo nak pakaikan Betty baju, macam kelako je ayat kita tapi kita nak sangat kucing2 kita sentiasa kelihatan cantik n encem bergaya. Really U! Meoww :)

Takpe nanti kita hapdet dari masa ke semasa. Hokeh!


4 comments:

  1. Siti R : Hehehhe...mmg cumil, syg sgt2 :)

    ReplyDelete
  2. comelnya....ni kalau dpt kat angah ngan adik abis digomolnya....

    ReplyDelete
  3. mama huda : Hehehe...amiklah..huhuhu

    ReplyDelete