Nuffnang

Tuesday, October 18, 2011

18SX - HIDUP MAHU CERIA

Cantik tak lukisan nih?

Entry kita kali nih agak berbaur 18SX tapi anggaplah sebagai bahan gurauan. Hidup mauhu ceria Jah, kalau bermuram je idak best...hihihi.

Malam tadi semasa dalam perjalanan menuju Permata Senibong kita lalu Taman Century yang menempatkan tempat jualan kereta. Kita pun dok sibuk2 sembang dengan 2-3 orang opismate pasal kereta. Kita cakaplah cop BMW. Fuyoooo! Sporty lor :)

Sebenarnya ada cerita lawak yang kita nak story kat sini, pasal tiba2 ada sorang member yang duduk belakang kita tegur pasal replika kuda depan kedai jualan kereta. Replika seekor kuda berwarna putih yang seolah2 sedang menunggang serta mengangkatkan kedua2 kakinya keatas.

Lawaknya kita tengok macam biasa je tapi member kita tengok tang lainnya pulak...hahaha. Siap cakap 'kak CT, apa yang ada kat bawah kuda tuh?. Kita dengan selambanya menjawab dalam banyak2 benda, tang tuttttt juga yang ko nampak dik...hahaha. Kita pun katalah kalau takde tuttttnya nanti tak cukup sifat...hahaha

Terbahak2 kami semua ketawa. Lagi sorang member tu cakap sabar2 ya Shila hari jumaat nanti ko jumpa suami ko yang kat KL tuh ya...hahaha. So dengan rasa selambanya Shila menjawab baru semalam, ahad saya jumpa suami kak...hahaha. Ishh2 vendol tul budak nih...hahaha

Boleh batuk darah kita kalau melayan budak2 nih, ada je yang nak dibahankan. Sampai sekarang kalau ingat peristiwa malam tadi kita mesti tersenyum sendiri, teringat cerita replika kuda tuh...hahaha

Macam2lah budak2 nih...hahaha


No comments:

Post a Comment