Nuffnang

Tuesday, October 11, 2011

JERUK SALAK


Kita bersiaran lagi untuk hari selasa bersamaan 11 Oktober 2011. Hah! Jangan lupa baca blog kita ya. Penat tau malam2 kita menaip...huhuhu.



Firstly nak bagi korang semua terliur tengok jeruk buah salak dalam entri kali nih. Telan, telan air liur tuh ya...hahahaha. Amacam rasa? Manis, masam, pahit, kelat...hahaha



Walala weyh! Actually kita suka sangat dengan jeruk buah salak nih, tapi, tapi sayang buah kepayang...hehehe. Padan dengan muka aku. Aduyaiii! Kalau makan jeruk meruk nih. Bukan apa, takut astma melanda kembali. Aisehhh! Susah kang :)



Jeruk buah salak nih memang sedap, tak kelat pun. Selalunya kalau makan buah salak ada sedikit kelat camtu tapi kali nih tidak. Kita rasa sikit je kasi selit2 celah gigi...hehehe. Bukan apa tak berani nak makan banyak. Bahaya2 wooo...hihihi

2 comments:

  1. sama lah ngn kita yg terpaksa berpantang mkn jeruk... kang semput melanda susah... lagi pun jeruk kat Jb ni tak sama cam mkn jeruk kat utara nuh... klau dulu jeruknya mak wat sendiri... sedap...

    ReplyDelete
  2. shila : Ooooo..org Johor ke? Serupalah mcm akk ya...:)

    ReplyDelete