Nuffnang

Friday, December 9, 2011

ACER NETBOOK BARUKU

Lappy lama kesayangan kita

Minggu penuh dengan cobaan, sabar itu cantik sebab tuh kita boleh senyum. walaupun grrrrrr...kohkohkoh. Ntah kena penyakit apa agaknya tetiba Lappy HP kesayangan kita skrinnya gelap gulita. Yelah dia pun nak jugak macam gerhana bulankan? hehehe

Buat kita tersangat risau banyak data2 peribadi dan kerja2 pejabat dalam lappy itu....huhuhu. Untuk sekian lamanya lappy kita tak buat hal, kalau hantar servis pun sekadar format semula
.


Anak bujang kita punya

2 hari lepas kita dah google netbook yang cumil2 atas tujuan senang nak travel. Kecik hati lappy HP kesayangan kita kalau terbaca statementku ini...alololololo!

Kita macam berminat nak guna netbook Acer, dah emel kat Acer. Petang tu juga pihak Acer contact kita. Alhamdulilah dapat harga promosi.



Yeahhhh! Merah kepunyaanku :)

Petang semalam balik kerja terus kita dengan incik asben terus ke kedai agen Acer. Akhir penghujungnya kita beli 2 buah netbook, warna merah untuk kita dan warna coklat untuk anak bujang. Malas nak banyak kali berurusan, lagi pun dia dah abis SPM so buat persediaan untuk ke pusat pengajian.

Warna merah agak terhad so kita kena bersabar menunggu. Tetap nak merah! Tak sabo nak tengok netbook merah yang cumil tuh.


No comments:

Post a Comment