Nuffnang

Wednesday, December 14, 2011

TUTTI FRUITTI

Tutti Fruitti, Taman Sutera

Banyak perkara dalam kehidupan kita yang nak diceritakan di dalam blog nih tapi memandangkan notebook kita tengah gering, abaikan kejap. Notebook red colourku belom moncol lagi. Jadinya atas belas ihsan orang maka dapatlah guna notebook sementara waktu.

Ini pun bagi tujuan nak siapkan tugasan kita yang dah hilang dari notebook lama., kata orang sambil nyelam makan epal....huhuhu. Grrrrr! Tak boleh ingat sakit hati tapi kita nak buat camnekan, bukan rezeki kita. Allah nak uji kemampuan kita agaknya. Sabar itu cantik, pujuk hati sendiri. Takpe2....:)



with Tutti Fruitti...nyummmy!

Argghh! Panjang lebar intro kita malam nih....hehehe. Tujuan utama nak cite kita pegi makan aiskrim kat Tutti Fruitti kat Taman Sutera. Gambo nih dah lama tapi tak sempat2 nak upload. Aisehhh! Bz katakan...kohkohkoh. Memang bz tak tipu...:)



Aisehhh! 2 Budak juling nih pun makan Tutti Fruitti gak :)

Kita keluar dengan anak2 memang tujuan utama nak makan Tutti Fruitti. Sedap tapi harganya pun berbaloi. 1 cup siap aksesori RM23.00, depends pada korang punya citarasa ya. Nak banyak aksesori makanya banyaklah keluar henggetnya.

Apa salahnya nak mencuba sesekali, nak makan jangan lokek duit. Tak baik, petua orang cina kata camtu. Kita yang bukan orang cina pun serupa gak. Makan je kalau tekak tuh teringinkan.

No comments:

Post a Comment