Nuffnang

Thursday, February 23, 2012

TERIMA KASIH, BOSS

Malam nih rumah kita sunyi sepi, kita je yang ada sorang diri. Lepas tengok berita, rasa bosan pulak so posting entri untuk schedule. Dah hampir seminggu kita balik lewat dari pejabat sebab menunggu incik asben menyiapkan tugas2nya yang kian mendesak.


Kebiasaannya kita menunggu di pejabat, biasalah kalau dah keluar pejabat lambat , masing2 sempat cite pasal hal ehwal semasa. Perghhh! No anyam ketupat hokeh. Ada je lawak dorang nih nak dibualkan. Baguslah sekurang2nya release tension ngadap kerja.






Apa pun kita nak cakap, kita selesa dengan kerja sekarang walaupun melibatkan banyak database dan memberi perkhidmatan kepada semua pengguna. Syukur, Alhamdulilah masih ada kerja kalau nak dibandingkan dengan orang lain.


Yeah! Kerja kita dah selesai 95% untuk bulan Februari 2012. Alhamdulilah ini azam kita untuk 2012, nak cari kesempurnaan yang lebih baik dari tahun yang lepas2...insyallah








Kita sokong sangat masa perjumpaan hari isnin lepas, antara pesanan beliau, mengingatkan staf bawahannya supaya mengurangkan berblogging, youtube dan fb dalam masa waktu kerja. Memang diakui kita semua manusia biasa, tapi taklah sampai tahap melampau. Kejap2 tu bolehlah, bukan apa takut melekakan, keja ntah kemana2 nanti.


Kebiasaannya kita menaip entri memang waktu malam sewaktu dirumah lepas tu baru schedule sampai berderet2...kekeke. Apa yang korang baca tu sebenarnya posting dah 2-3 hari lepas...hihihi. Kecuali hari jumaat rehat panjang sewaktu di pejabat memang kita layan blog, sampai bosan tak tahu nak buat apa.

Apa pun memang sewajarnya dia beri ingatan untuk semua. Harap semua kenalah berlapang dada terima segala teguran untuk kebaikan bersama. Macih boss! :)

Ada sedikit info tentang Pulau Gemia atau dikenali dikalangan oleh pelancong sebagai Gem Island. Pulau ini adalah hak milik persendirian di mana terdapat sebuah resort sahaja. Nama resort ini ialah Gem Island Resort & Spa. Pulau ini berdekatan dengan Pulau Kapas hanya 800 meter sahaja dan jarak dengan jeti Marang ialah sejauh 5 km.


Untuk sampai di sini, bolehlah membacanya dengan lebih lanjut. Memang menarik!



No comments:

Post a Comment