Nuffnang

Thursday, May 3, 2012

DINNER HARI PEKERJA DI ZENITH HOTEL, KUANTAN

Walah weyh!

At least I got time to update my blog Jah! Why writting and why on blog? Hurm! Saje2 suka kot dari membazir idea begitu better if put it here so I can share with people.




Untuk beberapa hari sunyi sepi, malas nak menulis bukan terus bersara dari menulis yah! Nothing much to write, penatlah Jah! hihihi




Sekadar berkongsi peristiwa beberapa hari yang lepas semasa di Kuantan. Menghadiri dinner Convention Hari Pekerja Peringkat Kebangsaan di Zenit Hotel, Kuantan. Kita antara wakil2 kementerian yang turut hadir. 




Seronok dapat bergabung dari pelbagai kementerian dan jabatan dalam Malaysia. Memandangkan kita nih suka jadi pemerhati bebas tapi dalam kepala berfikir. 

Lebih2 lagi gelagat manusia. Tengok dan nilai, tak perlu tulis di sini...:)




Kesempatan dalam majlis tuh sempat posing dengan Datuk Osman Omar yang begitu mesra dengan hadirin yang datang pada malam itu. Penuh berapi2 dia berucap, siapalah penganti dia gaknya?

Malam tu tiada penyanyi jemputan tapi memandangkan MB negeri Pahang yang begitu sporting menyanyikan beberapa lagu untuk kita semua. Malam itulah kita baru kenal MB Pahang yang sangat ceria dan lawak orangnya. 


2 comments:

  1. MB memang peramah dan suka nyanyi..dia sempoi je kan?

    ReplyDelete