Nuffnang

Saturday, July 28, 2012

Alia Haryanie

Alhamdulilah!

Moga apa yang kita tulis di entri kali ini memberi sejuta pengajaran buat insan2 yang masih alpa di luar sana. Moga kisah Alia Haryanie boleh menginsafkan diri kita semua, bahawa hidup ini umpama roda kadangkala kita di bawah dan di atas. Segala perjalanan hidup kita di tentukan olehNya.




Allah akan menguji hambaNya mengikut kemampuan seseorang, apa yang terjadi kepada Alia Haryanie adalah ketentuan Allah, dia lebih tahu apa yang terbaik untuknya.

Sebagai hambanya apa salahnya kita bersedekah mengikut kemampuan yang ada kepada Alia Haryanie, bagi kita sekurang-kurang meringankan sedikit beban yang ditanggung olehnya.

Kita rajin melayari blog Alia Haryanie sekadar mengikuti perkembangan dirinya walaupun sekadar menyapa beliau di alam maya. 

Untuk Alia Haryanie tabahkan hati, kita percaya setiap apa yang berlaku dalam perjalanan hidup ini ada hikmah yang diberi oleh Allah. Dia lagi mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya.




Bagi yang ingin membuat sumbangan dan sebagainya sila masuk blog Alia Haryanie, no akaun bank dan segalanya ada tertera di sebelah kanan blog beliau.

Hulurkan tangan ringankan beban buat Alia Haryanie dan anak-anak beliau demi sesuap nasi. 



No comments:

Post a Comment