Nuffnang

Saturday, August 18, 2012

Syawal Bersama Ahli Keluarga Baru

Syukur Alhamdulilah!

Pejam celik dah jumpa puasa yang ke 27 Ramadhan. Akhir2 ini kita lebih banyak melakukan solat terawih dirumah. Cuaca yang agak panas dan orang ramai menjadikan kita alah dan mudah terdedah dengan serangan asthma.

Dah 2 malam setiap kali hendak tidur kita kena ambil ventolin  terlebih dahulu.









Kita merasakan cepatnya masa berlalu, dalam tanpa kita sedar Syawal sudah hampir. Kita percaya ramai yang sudah menyiapkan persediaan menyambut raya dalam suasana cukup sederhana begitu juga bagi mereka2 yang tidak berkemampuan mereka menyambut dengan seadanya.








Tahun ini sambutan raya agak meriah dalam keluarga kami dengan kehadiran orang baru dalam keluarga kami. Anak2 kucing yang comel bakal menceriakan suasana Syawal ini dengan keletahnya yang membuat kami terhibur.

Syawal ini menyaksikan perubahan yang begitu besar dalam hidup kami. Tentu sekali bahagia  sesangat, semakin bahagia apatah lagi, kembar mereka sudah semakin pandai mempamerkan keletah mereka yang comel dan mencuit hati.



Tentu sekali bahagia, keluarga kami semakin bahagia apatah lagi kehadiran kehadiran anak-anak kucing itu sudah semakin pandai mempamerkan keletah mereka yang comel dan mencuit hati.

Sebagaimana keluarga lain, pertama kali berpeluang menyambut hari raya bersama anak2 Betty dan Bron tentunya merupakan sesuatu yang sukar dirungkai dengan kata-kata, hanya mereka yang seperti kita dapat merasakannya.

Tahun ini Aidilfitri kami lebih meriah dengan kehadiran anak-anak Mommy Betty.....woooott2!



No comments:

Post a Comment