Nuffnang

Thursday, October 18, 2012

100 Tahun Nestle Di Sisimu

Syukur Alhamdulilah...

Jiwang je tajuk entri malam nih...kehkehkeh. Lantak situ apa orang nak kata....kehkehkeh. Macam hilang akal kejap malam nih tiba2 buat entri 100 Tahun Nestle Di Sisimu. Auwww!...hihihi





Malam nih ronda2 sampai lebam, mak ronda dalam alam maya je kali terjumpalah website Nestle. Best pulak so ada hati pulak nak share dengan kawan2. Baru kita tahu Nestle  menyambut ulang tahun yang ke 100, bukan kita kawen dah 100 tahun hokeh...hihihi. Kalau 100 tahun mahu kita bongkok mencecah ke tanah, apatah lagi nak menaip kat lappy nih...hihihi

Hah! Bagi yang rajin menulis bolehlah masuk pertandingan menulis. Korang citelah kisah peribadi yang berkaitan dengan Nestle. Tambah2 lagi yang kaki hisap botol masa zaman kanak2 ribena tuh sampai tak hengat usia dah mencecah usia 7-8 tahun tuh. Eiii! Tak malu....hahaha. 

Apa salahnya kita berkongsi kenangan manis nih bersama orang ramai, lagi pun pihak Nestle agendanya adalah untuk mengumpul 100,000 cerita peribadi daripada rakyat Malaysia.





Dapat hadiahlah uols, kalau berkongsi cerita yang luar biasa berpeluang untuk memenangi hadiah wang tunai bulanan sebanyak RM2, 000! Hah! Apa lagi buatlah cite2 yang luar biasa.

Tarikh akhir penyerahan adalah pada 30 November 2012, jadi apa tunggu lagi.
Jom bersama Nestle. Boleh juga melayari di sini.


No comments:

Post a Comment