Nuffnang

Saturday, April 20, 2013

SAPS & Beautifulnara

Selamat malam semua. Terima kasih melayari blogku ini...huhuhu. Macih ya!




Wah! Pejam celik esok dah sabtu bermakna mak Jemah boleh horey2 2 hari dirumah. Tak kisahlah nak meronda2, berkebun, mengemas rumah, bershopping, masak memasak dan bersantai2 dengan anak-anak. Korang ada buat macam kita lakukan tak?

Anak bujang saya tengah mid term jadinya rumah nih meriah seminggu. Malam nih riuh bunyi orang menjerit 'gol! gol! Arghhhh tak masuk plak'...hahaha. Suara anak bujang kita macam sepuloh orang ada dalam rumah nih. Layanka je...huhuhu. Baru tahu malam nih Johor vs Pahang, kalau tak mana saya tahu ada perlawanan bola...hahahha. Tak kuasa mak nak.




Malam nih saya cuba nak tahu pencarian google terbanyak dalam Malaysia. Terkelip-kelip mata saya bila tengok SAPS merupakan pencarian paling tinggi.Kalau tak silap saya SAPS merupakan saluran ibubapa atau penjaga kepada murid bagi menyemak  prestasi pencapaian anak mereka.

Manakala blog Beautifulnara menjadi blog paling tertinggi pencariannya. Biasalah orang Malaysia suka sangat dengan cite2 gosip...hihihi.


2 comments:

  1. Aik, ape kaitan bunga tulip nngan entry nih..ehehe..ingatkan Kak CT nk citer pasal Keunkof..eheheh

    bila sebut Beautifulnana, JM salah seorang yg membuatkan rating tertinggi tu..baca sekadar gituew2 je..hihihi

    ReplyDelete
  2. JM..tiada kaitan dgn yg idup atau pun yg mati...hahahha. Suka2 je...verangan...huhuhuh

    Owh...iya ker? akk pun nk buatlah camtu...ahahha...

    ReplyDelete