Nuffnang

Tuesday, May 14, 2013

Ke Indahan Bosnia

Selamat malam semua dan terima kasih buat pembaca blog saya. Moga kita jadi insan yang cemerlang dan sentiasa patuh suruhanNya dan meninggalkan laranganNya. Insyallah.

Ingat! Buat baik masuk syurga, buat jahat masuk neraka.






Tiba-tiba saya terpanggil untuk menulis tetang negara Bosnia yang tidak pernah saya impikan selama ini. Kenapa? Saya hanya mampu berkata 'Subhanallah' dalam hati bila terpandang ada syarikat yang tag dalam wall facebook saya.







Selama ini sangkaan saya sangat meleset tentang bumi Bosnia. Saya pandang sangat rendah akan negara ini bukan rakyatnya tetapi saya membayangkan mukabuminya yang kering kontang dan berbatu batan.






Keindahan alam terpancar di seluruh Bosnia-Herzegovina. Keindahan Sungainya yang sangat luar biasa, dan air terjun terkenal. Owh! Bosnia sebuah negara yang sangat indah di mata saya.







Ini baru saya melihatnya melalui facebook, ntah tak tahulah kalau saya dapat melihatnya dngan mata kasar. 

Betapa pemandangannya yang luar biasa, budaya yang kaya dan orang yang ramah telah menarik banyak pengunjung dari seluruh dunia. Kelas ko Bosnia. Kita bagi markah 8/10...hihihihi






Pemandangannya yang luar biasa, budaya yang kaya dan orangnya yang ramah telah menarik banyak pengunjung dari seluruh dunia. Pengunjung tertarik oleh kerana sungai-sungainya yang jernih dan deras airnya.

Bagi yang berminat bolehlah ambil Pakej melancong ke Bosnia bersama Poto Travel & Tours. Nak doa banyak2 mudah2an saya dan pak incik dapat bercuti kesana satu hari nanti. Amin!

 

2 comments:

  1. Ha'a lah..mmg cantik betul view kat sana. JM pun ada point of view yg sama dengan kak CT tp bila lihat gambar2 ni..teringin pukan ka bercuti ke sana heeee

    ReplyDelete
  2. Hihihi...tunggulah JM kita ada rezekinya nanti.insyallah

    ReplyDelete