Nuffnang

Monday, November 18, 2013

Sekumpulan Remaja Hilang di Villa Nabila

Ada tak sesiapa yang mahukan penginapan percuma 3H2M di Villa Nabila? Kalau ada yang nak, boleh saya tolong hantarkan kesana. Tak jauh pun, dalam daerah  Johor Bahru nih jugak. 

 

 

Berita yang baru melanda dalam facebook saya baca sejak malam tadi. Tak tahu kesahihannya cerita ini. Kisah benar atau sebaliknya dan kadangkala sesuatu cerita tuh kecil sahaja bila sudah ditokok tambah lain jadinya. 










Khabarnya pada tanggal 18 Nov 2013, lebih kurang 2 jam sesudah midnight, 30 orang remaja berumur dalam lingkungan di bawah 20 tahun telah masuk ke dalam Villa Nabila tanpa diketahui niat mereka. 

 

Seramai 7 orang remaja berjaya keluar dari tempat itu manakala 23 orang lagi seolah-olah ' terperangkap' dan hanya suara mereka sahaja yang kedengaran. Lokasi tersebut dipenuhi orang ramai dan terdapat beberapa kenderaan pihak berkuasa turut kelihatan di situ. 

 







Ada beberapa gambar yang terdapat di laman facebook, yang kemungkinan dirakam di lokasi berkenaan. Setakat ini saya masih berasa 'Skeptical' terhadap kejadian tersebut selagi tidak mendapat kesahihan yang benar-benar sahih. 

 

Ada keluar berita di tv atau paper tak? Hihihi. Cuma saya nih musykil dan kalau buat atau mendengar sesuatu suka mengunakan logik akal. 

 

Dulu pakcik saya pernah kerja dengan owner villa nih. Tapi tak pernah pun sebut nama anak dia Nabila...huhuhu. Ownernya bernama Datuk Yap. Confius mak dengan cerita2 nih. Biasalah manusia bila tambah tokok cerita jadi 'sesedap rasa' agaknya...hihihi

 

 

No comments:

Post a Comment