Nuffnang

Wednesday, December 18, 2013

Indoor Games @ Fishing Bay Resort

Salam untuk semua pembaca blog kesayangan hamba...kikikiki. 

Bersambung kembali alkisah family day keluarga saya di Fishing Bay Resort pada 14-15 Disember 2013, cukup sederhana tapi meriah dengan perangai masing-masing...hihihihi (Gelak sopan).










Petang hari sesampainya di sana kami habiskan masa dengan sembang-sembang kosong dan di ikuti dengan indoor games boling padang dan baling belon air. 










Macam-macam rupa dan gelagat semasa indoor games nih. Masing-masing bermain sambil tergelak beso...kakakaka. 

Kalau dah berkumpul nih ada aje senda usik mengusiknya. Wajah masing-masing nampak happy. Alhamdulilah aku tumpang gembira tapi lagi seronok kalau mak aku ada tapi...
























Paling best bila abah aku punya turn membaling kelapa....hahaha. Nasib abah sporting sentiasa memberi komitmen yang sangat baik. 

Gelak beso anak menantu termasuk cucu-cucu bila abah join boling kelapa. Biarpun botol yang jatuh hanya 1 tapi dari raut mukanya cukup gembira. Cayalah abahku sayang...hihihi










Permainan yang kedua acara baling belon yang diisi dengan air. Memang mencabar, asyik jatuh pecah jer belon tuh. Memang enjoy! Semua sukaneka ini dikelolakan pihak kami sendiri.

Abis permainan semuanya ambil cenderahati, mentang-mentang aku yang bagi sorang pun tak nyempat snap gambo ya....hahaha.

Dah dapat hadiah masing-masing terjun swimming pool. Macam-macam aksi ada gaya kuak lentang, gaya kupu-kupu, mengepak pun ada...huhuhu

Bersambung...


No comments:

Post a Comment