Nuffnang

Tuesday, June 9, 2015

Ibadah Umrah @ Madinah

Assalamualaikum untuk pembaca blog saya. Alhamdulilah dengan izin Allah saya dapat menulis dalam blog ini untuk sekian lamanya. 

Sekadar berkongsi rasa sebab teruju bila terima kiriman whatsapp dari adik lelaki di Kota Madinah. terima kasih Ayen. Mudah2an Allah terima ibadah kita dan ditingkatkan lagi iman kita semua. Amin







Sebenarnya gambar-gambar ini meninggalkan banyak momen dalam diri saya tapi rasanya banyak yang dah berubah kalau nak di bandingkan tahun 2006 sewaktu saya berangkat kesana. Subhanallah.

Ya Allah kau tingkat rezeki kami dan berilah peluang ini untukku ke sana lagi. Aku rindu Rasulullah SAW, aku rindu untuk beribadah di Masjid Nabi bersolat di Raudhah. Subhanallah!










Catatan ini sebagai kenangan untuk simpanan saya antaranya ada gambar-gambar adik lelaki saya, abah, mak dan anak buah saya, sewaktu di Kota Madinah.

Moga mereka semua sihat dan dapat melakukan ibadah umrah dengan lebih khusyuk.

Insyallah esok mereka sudah mula bertolak ke kota Mekah. Labaikallahumakalabaik...


No comments:

Post a Comment