Nuffnang

Tuesday, July 5, 2016

Der' Cabin Bistro

Alhamdulilah. Tajuknya tak boleh blah. Der' Cabin Bistro....huhuhu. Last week punya cite aku makan anak beranak kat De Cabin Bistro, Kempas. Actually dah lama jugak nak kesana tapi baru sekarang berkesempatan.  



 


Dengarnya masa mula-mula Der Cabin Bistro nih buka nak parking pun payah, itu pasal aku baru datang sekarang...hahaha. Sesak mak aihhh!





Hari isnin lepas, anak bujang aku punyalah excited ajak makan kat luar so suruh aku buat pilihan mana-mana tempat yang sesuai. Jadinya aku punya pilihan opkoslah Der Cabin Bistro.

Memang lenggang hanya bawak perut kosong...hahaha. Betul-betul aku parking depan kedai. Nampaklah a few groups tengah menikmati makanan, bila kami sampai terus pelayan dah serve. Kami pilih tempat duduk tengah. 





Kami mintak Miami beef steak, nasi goreng, spaggeti with chicken, fish & chop, banana split dan minum2an. Not bad la semua menu yang aku rasa.






Aku bagi 4 bintang dari food & service. Cepat dan pantas itu yang aku suka. Harga agak mahal sedikit kalau nak compare tempat yang kian fofular sekarang nih. Tak payah sebutlah...hehehe


Cashier bagi tau tempat situ sesak hujung minggu so kalau nak datang kena booked tapi week day keadaannya macam masa aku datang.

Bagi yang tak pernah ke Der Cabin Bistro bolehlah try, satu lagi dia banyak cawangan.


15 comments:

  1. Assalamualaikm, sy nk tnya, kenal tak dengan blogger kapsul baraka?sy nkkn no tel nya untuk order minyak habbatusauda

    ReplyDelete
  2. It s a very useful page. Thank you. cfbc237543360d1539c1c10088b5ba08
    ayas
    arsin
    sile
    puturge
    uzumlu
    mus
    pervari
    ayvalik
    tuzluca

    ReplyDelete
  3. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. bdb95a14323a04e483b4618dea5fb20b
    numara onay
    website kurma
    sms onay

    ReplyDelete
  4. Thank you for your explanation, very good content. 2b0234f21a6e536f4fef128a98030a44
    altın dedektörü

    ReplyDelete
  5. Thanks for your article. 571f9e6d21399340edb6352284e1efa7
    evde iş imkanı

    ReplyDelete