Nuffnang

Friday, November 20, 2009

TAHNIAH!


Tahniah buat adik-adik di Malaysia yang telah lulus dalam pepriksaan UPSR. Macam-macam gaya mereka meraih kejayaan, ada yang menangis, ada yg ronda sekeliling kampung, menjerit dan tertawa. Alhamdulilah berkat usaha anda semua berbaloi dengan usaha yang gigih.

Bagi yang kurang cemerlang, adik-adik bukan tidak berjaya tetapi kadang-kadang rezeki tidak berpihak kepada anda. Insyallah usaha lagi untuk menempuh PMR akan datang. Sekali gagal bukan untuk selamanya dik, banyak masa lagi untuk kita berjaya, yang penting rajin, bersungguh-sungguh untuk mencapai kejayaan ilmu dunia dan akhirat.


Ingat untuk berjaya dalam pelajaran tidak mengenal latarbelakang hidup kita, miskin atau kaya yang penting kesedaran itu segalanya.

Sekalung tahniah buat mereka!

4 comments:

  1. sek aku, bole le thn... kalu nk kt sek yg tempatnya dlm hutan ni dpt 5 orang 5A bole kot... tp sedih tgk mana2 yg bersungguh2 tp kureng sikit... menitis jgk la air mata cikgu nih...peratus tertinggi sepnjg wujudnya sek nihh.. hebat la tu...Tahniah kpd SK FELDA CHERUL. next year...bukan takat murid aku, tp anak aku !!!! peh..

    ReplyDelete
  2. Adik kak ct si Joyah Sport tu cemana??ok tak result nye?

    ReplyDelete
  3. Alamak!!!! Silap olang looo... Itu adik Q4s3h ~d~ Lay4nG ....sori kak siti...silap port la..

    ReplyDelete
  4. Art Untuk Rakyat : x abis2 silap..ekekek

    ReplyDelete