Nuffnang

Wednesday, January 27, 2010

BURUNG APA?




Saya dah dekat seminggu rasanya bila balik dari pejabat rasa penat sangatttttt. Bila dah masukkan kereta dekat porch aaaaa mulalah rasa tak boleh pandang dekat pokok buah markisa tu. Bawah pokok tu mesti bersepah dengan kertas, rumput dan tali. Buat ekkkk dengan tali yang berjurai-jurai atas dahan pokok markisa tu?

Ada sekali tu secara kebetulan, saya jeling je sapa yang bawak sampah pastu dok sangkut banyak dengan tali yang berjurai sana sini...hehehe. Errrrrmmm...oooo...burung! Burung apa? Bukannya saya kenal pun, warna kekuningan tapi kecitttt je burung tuh. 2 hari lepas saya pun dok sentuh tali yang berjurai sana sini, dalam hati siap kata "kalau la ada orang datang, macam tak siuman si CT ni gantung sampah, rumput dan tali kat depan rumah"..hehehe

Hari ni tak nampak bayang dia mengangkut segala rumput, sampah dan tali tu pulak. Merajuk gaknya saya dok sentuh-sentuh eksesori dia gaknya...hehehe. Dalam dok tertanya-tanya sempat saya snap sarang dia yang macam x berapa nak siap lagi...hehehe


Burung...burungggg! Mana lak ko pegi...rindu lak kat ko punya menyepah...hehehe

No comments:

Post a Comment