Nuffnang

Sunday, March 14, 2010

TEMPIN BOWLING






Entry luahan rasa yang terbuku sudah pun berlalu, tak salah untuk saya meluahkan apa yang tersirat untuk beberapa hari. Apa yang terpendam oleh isihati saya, begitu juga officer dan staf lain alami tapi realitinya saya memang suka buat kerja-kerja tambahan untuk menyumbang kepada universiti dimana servis saya hanya tinggal 12 tahun sahaja lagi. Saya doakan 'dia' berubah. Amin.

Pagi semalam rehatkan diri dan tengaharinya ke Skudai Bowl, Skudai Parade sebab ada tempin bowling antara fakulti. Saya wakil PSZ. Mokcik juara, juara..juara longkang adalah...hahaha.

Anyway semangat kesukanan dan kerjasama yang penting. Untuk Atiqah thank you very much, dik yang sudi teman akak ni. Tahun depan kita main lagi ya...muahhhh!

No comments:

Post a Comment