Nuffnang

Sunday, April 4, 2010

PERISTIWA MINGGU INI.



Lamanya blog ini terbiar, rasanya kali terakhir update pada 14 Mac 2010. Memamng saya terlalu sibuk dengan research university yang belum selesai, terlibat dengan aktiviti sukan dan buat persediaan barang hantaran perkahwinan adik.

Banyak peristiwa berlaku di sekeliling saya sepanjang tak update blog ini. Antaranya kempen earth hour, seni tanahair di kejutkan Din Beramboi meninggal dunia dan pelbagai lagi.

Masa kempen earth hour dah ready nak berkempen sama, tiba-tiba dapat call dari adik abah datang rumah dia. Datang la sana memang rumah saya bergelap tanpa orang so tak merasa nak duduk dalam gelap...huhuhu.
Saya sempat meluangkan masa melihat pameran kartun 'Lat' di galerium UTM dan persembehan seni kebudayaan masyarakat Sulawesi, Indonesia. Walaupun tak paham yang mereka cakapkan tapi tengok je la...huhuhu
Sekarang ini saya memang terlalu dengan aktiviti sukan futsal dan bola jaring..Ehhh bz ker? Bz menyibuk ada la...hahaha. Kita bz dengan research university la, bila gaknya nak abis...Insyallah abis la tu jap lagi.

4 comments:

  1. Saalam...

    Jauhnya merantau. jangan lupa jengah blog den aa ;)

    ReplyDelete
  2. bznyer akak..patutlah sepi jer blog akak ni.

    takziah dan al-fatihah jgk kat arwah Din Beramboi :(

    ReplyDelete
  3. Ampuan Awang : Tq jengok blog saya ya..sori la skrg ni mmg bz yg amat sgt...

    ReplyDelete
  4. ibu_Arifa : mmg bezz dik, akak suka mletakkan kerjaya dan xtb tu menyeronokkan...senang cite kita mudah utk team work, komunikasi dan tanpa mengira masa pgorbanan yg kita beri...pkara yg baik pasti allah beri yang terbaik. Insyallah..

    ReplyDelete