Nuffnang

Wednesday, June 2, 2010

CUCI MATA DI KIP MART TAMPOI




Salam buat semua blogger yang disayangi. Pejam celik, pejam celik dah setengah tahun 2010 kita lalui. Perjalanan hidup saling berganti, baju bertukar ganti, manusia yang pergi meninggalkan alam fana ini terus berganti yang baru. Sedih!

Malam tadi saya keluar dengan suami dan anak perempuan ke Kip Mart Tampoi atas tujuan untuk membeli makanan hamster. Sempat juga bermain-main dengan kucing parsi yang muka penyek tapi still sombong you! hehehe. Puas kita geletek takde respon...huahuahua! Tanya harga punyalah mahal, ermmm...seribannnnn. Kita sonyom je la kan...kan...hahaha. Dalam hati baik kita melancong lagi bagus...hehehe

Lepas tu kami gi kedai jual handphone, just survey je untuk Aja! Adalah dia berkenan jenama i Mobile yang ala-ala blackberry. Ada hati la tu, nak lawan ibu dia...hehehe. Tak kisahlah nak apa janji ikut kemampuan ibu dan ayah dan paling penting study rajin-rajin dapat CGPA baik. Itu je yang ibu doakan setiap hari. Insyallah! Jalan nak balik sempat corer jap kat Cool Blog beli ABC.

Kita minum kat restoran temankan suami nak makan mee. Saya dan Aja tak makan just minum ABC yang kita beli kat Cool Blog.


Balik baca paper terus zzzzz!

No comments:

Post a Comment