Nuffnang

Friday, June 25, 2010

PAGI JUMAAT YANG INDAH

Salam pagi jumaat semua blogger. Sihat?

Oyeaaaaa! Alhamdulilah pagi ni gi keja dengan perasaan happy macam biasa la. Bila usia dah nak masuk senja ni...tuakah kita? ..hehehe. Tua! tua dah...hehehe, Kita nak mengumpul seberapa banyak kebaikan melalui orang sekeliling, kerjaya dan beraktiviti sebaik mungkin.

Kadang-kadang tanpa kita sedari tersilap kata, tersilap bicara, tersilap menaip blog dan gurauan yang tanpa di sedari. Maafkan kita ehhh! Kita pun manusia biasa. Kita lebih suka kalau orang menegur kesilapan yang tanpa kita sedari secara terbuka tetapi secara berhemah la ya! Di pagi jumaat ni moga Allah ampunkan segala kesilapan kita dan kawan-kawan semua. Insyallah.

Kita ada baca lagi buku La Tahzan, buku yang paling kita sayang sangat! sangat!. Kita banyak belajar dari buku tersebut. Terima kasih KP yang memperkenalkan buku tersebut pada saya 4 tahun yang lalu. Moga Allah membalas dengan seribu kebaikan untuknya.

Kita sekarang ni tengah belajar sebanyak mungkin nak improved perkara yang baik-baik. Maksud kita menerima perkara yang positif sahaja, negatif kita letak tepi. Moga Allah kabulkan permintaan kita. Amin.

Ok tinggalkan cite kat atas. Kita cite pasal diot hari ke 3...hehehe. Pagi ni kita amik kopi O tanpa gula dan 3 keping kuih. Cuba ehh. Boleh? Insyallah boleh...hehehe

Kita kena kuat semangat. Matlamat utama, bukan nak kurus tapi nak ada stamina dan fit macam dulu. Kita nak aktif beriadah macam dulu..

No comments:

Post a Comment