Nuffnang

Tuesday, August 24, 2010

KUCIWA




Ooooooo...aku kuciwa! aku kuciwa sebab nak ke Bandung di batalkan. Frustlah kita trip ke Bandung yang sepatutnya pada 31/10-3/11 2010. Kita dah beriya-iya dengan incik asben. Ni incik asben belum dengar lagi...hehehe. Sorang lagi frust...huhuhu

Dorang takut kena ganyang dengan orang Indon. Ala ileklah ibu2 dan bapak2! Jangan mau ganyang-ganyang, nanti ibu2 dan bapak2 nggak dapat duit, saya mau jalan-jalan saje di sana. Mau pegi itu kawah gunung berapi tapi ibu2 dan bapak2 jangan tolak saya masuk dalam kawah ya? saya juga mau shopping2 dan jalan2 saje.


Hancuss impian kita nak kesana. Bila ya musim takde orang nak ganyang? ...hehehe. Apa nak buat orang Indon nak ganyang kita kesana kan...kan? Ibu2 dan bapak2 tau tak betapa mulianya hati orang Malaysia. Ada tak orang sini mahu ganyang-ganyang. Ada pun kalu yang kena ganyang sebab kacau rumahtangga orang...hehehe. Itu sudah tentu, cantas terus pun mau...hehehe

Siapakah yang sepatutnya kena ganyang? Orang Malaysia atau Indonesia? Hantarkan undian anda ke http://batulesung.blogspot.com.

Hadiah pertama dapat bibok Indon, hadiah kedua dapat bibok Mynmar dan hadiah ketiga dapat bibok Bangla...huhuhu
. Apa tunggu lagi hantarkan undian anda sekarang....hehehe.

Nampaknya kita kena tukar lokasi. Nak kemana ekkk?

No comments:

Post a Comment