Nuffnang

Saturday, September 25, 2010

KITA TERBAIK

Ermmm! Pejam celik, pejam celik dah pagi sabtu 11.24pg. Senyum kita bertambah mutu. Kita nak jadi nombor satu. Syabas siapa yang berfikiran sebegitu.

Tuan-puan, adik, akak, makcik, pakcik, datuk, datin, nenek, atok, ayam dan itik tak payah susah hati dengan diri kita, siapa kita dan bagaimana pun kita. Peminatnya pasti ada.

Tak usah risau macam mana rupa kita, cun? encem? apa kerja kita, macam mana bentuk badan kita, kaya ke tak kita, peminatnya pasti ada.

Betul tak? Bagi pendapat kita benar, bukan saja pada perkara-perkara baik, perkara-perkara buruk pun sama. Kalau tak, kenapa ada orang sanggup berkerja dengan pengedar dadah. Pengedar pun ada peminatnya. Tapi jangan ikut ya just contoh.

Lagilah perkara yang baik, tambah lagi kita ni baik, memang ada peminat dan pengikutnya. Jangan susah hati. Kita nak pesan pada adik-adik especially yang perempuan jangan susah hati kalau tak ada teman lelaki dan sebagainya.

Percaya pada diri sendiri. Insyallah

2 comments:

  1. salam...

    kita terbaik..kena set begitu barulah lancar segalanya.jika kita menilai diri kita 100% baik..baiklah kita..jika kita sendiri menilai diri kita 30%..itulah yg kita dapat...fikirkan orang lain juga menilai kita..

    ReplyDelete
  2. sarah-najwan : Alhamdulilah berfikiran camtu...kita kena confident dgn diri sendiri...tu yg terbaek wok!!! hahaha

    ReplyDelete