Nuffnang

Friday, October 22, 2010

MUZIUM NEGERI TERENGGANU 2

Auuwwwmmm...

Beca pun becalah....

Abah dah macam orang gua...hehehe

Ini pun orang gua juga!!

Lesung kayu

Bahagian binatang-binatang dan gua. Binatang yang sediada semuanya binatang origional yang sudah di awet. Cian kita tengok monyet bergayut sana-sini tapi dah keras...hehehe. Pelbagai jenis spesis ikan, ular, burung, harimau, tenuk, kura-kura, singa dan pelbagai jenis lagi ada di situ.


Jangan tak tau ada gua lagi. Bolehlah masuk dalam gua untuk merasai panorama dalam gua. Cantik pulak gua buatan manusia. Kita jadi orang gua sekejap, termasuk abah...ehehehe.

Syyyy! Ikutkan tak boleh snap gambar...hehehe. Awal masuk staf dah tanya ada kamera? Kita pun jawab 'Ooooo mana ada bawa kamera?' hehehe. Dia tak tanya hp jadi kita tak jawablah...hehehe. Betul tak? Masuk dalam kita pun buat operasi bersepadu...hehehe. Nampak ada CCTV tapi hanya 1-2 buah macam tu. Rasanya CCTV tu buat action nak takutkan pelawat. jangan jadi pelawat ni, memang langsung tak takut...hehehe. Bila staf lalu kita buat-buat sms...hahaha

Ya ampun pihak pengurusan muzium Terengganu, kita dah snap gambo. Kita snap guna hp bukan kamera....hehehe. 2 perkara yang berbeza. Tak seropa!!

No comments:

Post a Comment